RSS

Daily Archives: 25 Νοεμβρίου, 2013

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΞΕΜΠΑΡΚΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΟΧΘΗΣ!!!!

Ο φίλος μου ο Κώστας Πολίτης άνοιξε ένα ιστολόγιο με τίτλο Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΧΘΗ, αλλά μου λέει ότι λόγω χρόνου αδυνατεί να το διαχειριστεί. Κι επειδή ο τίτλος βγήκε από τις κοινές συζητήσεις μας, μου είπε να τον αξιοποιήσω εγώ… Θέλει να κλείσει το δικό του ιστολόγιο, αφού επιπλέον δεν έχει επισκεψιμότητα, αλλά δεν ξέρει πώς!!!! Μήπως κι εγώ είμαι ειδικός;;; Τέλος πάντων, θα βρει τρόπο να το κλείσει.
Είπα κι εγώ ν’ ανοίξω κάτι σχετικό με την ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΟΧΘΗ όπου είμαστε μαζεμένοι ουκ ολίγοι… ξέμπαρκοι, μετά και τις εξελίξεις των δυο τελευταίων χρόνων και που δεν έχουν διάθεση να προσεγγίσουν κανένα από τα κόμματα που φαίνονται εκ πρώτης όψεως συγγενικά. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά απλώς διότι όσοι γεννήθηκαν και αναγεννήθηκαν μέσα στο ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου, δεν μπορεί να είναι τοκιστές και σουλατσαδόροι. Επιμένουν να είναι αμετακίνητοι σ’ ένα χώρο που σφύζει από τους αγώνες τόσων αγωνιστών και στο κάτω της γραφής οι επαγγελίες που αποτέλεσαν τη βάση της ιστορικής διακήρυξης της 3ης του Σεπτέμβρη δεν έχουν πάψει να έχουν ισχύ.

Read the rest of this entry »

 
Σχολιάστε

Posted by στο 25 Νοεμβρίου, 2013 σε ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ ΝΙΚΟΣ, ΠΑΣΟΚ