RSS

Category Archives: Κόμματα

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΣΕ ΒΑΡΕΛΙ ΔΙΧΩΣ ΠΑΤΟ!!!!

 

 

  • ΓΡΑΦΕΙ Ο ΝΙΚΟΣ ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ
Ποιος είναι ο εχθρός του λαού σήμερα – το κράτος, τα πολιτικά κόμματα, ο ιμπεριαλισμός, η ενωμένη Ευρώπη ή ο ίδιος ο εαυτός του; Μόλις τεθεί το ερώτημα, αμέσως ο καθένας, αναλόγως με την κοσμοθεωρητική του τοποθέτηση θα απαντήσει. Αλλά είναι εύκολη η απάντηση; Ή είναι σωστή μια οποιαδήποτε απάντηση θα αγνοούσε κάποιον από τους παραπάνω παράγοντες;;; Ο μεγάλος δραματουργός Ερρίκος Ίψεν έχει γράψει ένα πολύ δυνατό και τρομερά επίκαιρο έργο με τίτλο «Ο εχθρός του λαού», που γράφτηκε το 1882 και το οποίο μάλιστα παίχτηκε προσφάτως, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, σε σκηνοθεσία του διευθυντή της βερολινέζικης Schaubuhne Tόμας Οστερμάιερ. Η ιστορία του Ίψεν μιλάει για έναν ευσυνείδητο επιστήμονα, τον γιατρό Στόκμαν, ο οποίος έχοντας υποστηρίξει πρώτος ότι η πόλη του μπορούσε να γίνει μια υποδειγματική λουτρόπολη, δεν διστάζει να αποκαλύψει δημοσίως ότι τα ιαματικά λουτρά αποδείχτηκαν μολυσμένα. Κι έτσι έρχεται αντιμέτωπος με τον δήμαρχο που είναι και αδερφός του αλλά και με την ιδιοτέλεια των συμπολιτών του.

 

 

Τίμιος πολιτικός επ’ αμοιβή, δεν υπάρχει! [Διαβάστε πριν προβάλετε την αντίρρησή σας]

χρήμα

Είτε πληρώνουμε τα κόμματα είτε δεν τα πληρώνουμε, οι Ψυχάρηδες και οι Μπόμπολες και τα άλλα οικονομικά / επιχειρηματικά συμφέροντα κυβερνάνε την χώρα μας. Μέχρι σήμερα τα κόμματα έχουν εισπράξει από τον κρατικό κορβανά ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ!!! Και ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Να χρωστάνε και της Μιχαλούς!!! Το σύνθημα ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ λέγεται τώρα που μάθαμε όλοι πλέον ότι στα τελευταία χρόνια οι περισσότεροι από τους κρατούντες κρατούσαν μια μεγάλη κουτάλα και την είχαν χωμένη συνεχώς μέσα στο καζάνι του κρατικού προϋπολογισμού και τρώγανε ακατάσχετα.

  • …………………………….
Πέρασαν όμως αυτοί οι καιροί. Όλοι είμαστε πια στα δυο στενά και… στενάζουμε! Αυτοί που διαχειρίζονται τα κόμματα και είχαν την κυβερνητική εξουσία, και ιδιαίτερα μιλώ για το ΠΑΣΟΚ, κατασπατάλησαν τον ιδρώτα του ελληνικού λαού. Ξέρω πολύ καλά ότι μια σοβαρή και σωστή και αποτελεσματική δημοκρατία πρέπει να στηρίζει τα κόμματα. Αλλά όχι πλέον. ΓΙΑΤΙ αυτή τη στιγμή το ΠΑΣΟΚ δεν είναι σε θέση να πληρώσει τους υπαλλήλους του! Τα χρήματα που έδινε το κράτος πού πήγαν;;;
  • …………………………….
Λοιπόν, θέλω να πω ότι αυτές τις θεωρίες τις ξέρω κι εγώ πολύ καλά, αλλά πλέον δεν ισχύουν. Αν ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν (και είναι) ηθικός και τίμιος, δεν πιστεύω ότι θα μπορούσε να κόψει το κεφάλι του για όλους τους άλλους που διαφέντευαν το Κίνημα ή είχαν υπουργικά και άλλα αξιώματα. Και γιατί ένα κόμμα ή κάποιοι πολιτικοί θα γίνουν πιο δυνατοί με το χρήμα;;; Δεν φτάνει το πάθος, η αγάπη, οι αρχές και η πίστη στον αγώνα; Γιατί ντε και καλά να πληρώνονται αδρά για να λέμε ότι δεν φοβούνται τις εξαρτήσεις; Δεν βλέπουμε τι γίνεται σήμερα με τους βουλευτές και πόσα εισπράττουν;;; Όσα λένε είναι μπαρούφες. Πληρώνονται πολύ καλά. Και θα έπρεπε να πληρώνονται με τον μισθό ενός δημόσιου υπαλλήλου. Και χωρίς όλα αυτά τα επιδόματα, τα αυτοκίνητα, και ό,τι άλλα ωφελήματα έχουν, και τα οποία δεν έχει ο απλός πολίτης. Θα το πω όσο πιο κομψά γίνεται: Εμένα οι τίμιοι επί πληρωμή δεν μου αρέσουν!
  • …………………………….
Γράφει ο «φίλος» στην ProtovouliaPapandreou: «Διαφάνεια στα οικονομικά των κομμάτων, πραγματικός και ουσιαστικός έλεγχος από το κράτος, αυστηρός έλεγχος στις δωρεές…».Ποιος διαφωνεί; Όμως, πότε έγινε κάτι τέτοιο; Ποτέ!!! Κι ούτε πρόκειται να γίνει. Πάντοτε είχαμε την αυταπάτη ότι η κρατική χρηματοδότηση θα έβαζε ένα τέλος και φραγμούς στην εξάρτηση των κομμάτων από κάθε είδους επιχειρηματικά συμφέροντα. Και οπωσδήποτε αυτό το θεωρούσαμε λογικό την περίοδο τουλάχιστον που θεσμοθετήθηκε (νόμος 1443/ 1984), Αλλά προϊόντος του χρόνου διαπιστώσαμε με λύπη ότι ουδέποτε εμποδίστηκε αυτό που θελήσαμε να πολεμήσουμε και να καταργήσουμε, δηλαδή τις σχέσεις των κομμάτων με ιδιωτικά οικονομικά συμφέροντα, τα κατά το κοινώς λεγόμενο ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ. Μείναμε απλοί θεατές στον πολλαπλασιασμό ακριβώς αυτών των σχέσεων και δύσκολα θα βρει κανείς σήμερα κόμμα ή πολιτικό που να είναι μακριά από τέτοιες συναλλαγές.  Γιατί τα κόμματα να αναζητούν την οικονομική στήριξη στο κράτος και όχι στην κοινωνία;;; Υπάρχει απάντηση;;; Θα μπορούσα σήμερα να δεχτώ  την κρατική στήριξη τουλάχιστον για την κάλυψη των εκλογικών αναγκών, αλλά κι αυτό είναι ένα επιχείρημα μαχητό, διότι εάν κάποιοι πολιτικοί και κάποια κόμματα επιζητούν και παλεύουν για συνεχείς εκλογικές αναμετρήσεις, τότε ούτε αυτό μπορεί να γίνει.
  • …………………………….
Και κάτι τελευταίο: στην άνοδο της Χρυσής Αυγής οδήγησε η ανόητη πολιτική όλων όσοι κυβέρνησαν αλαζονικά τα τελευταία χρόνια και, φυσικά, ευθύνες επιρρίπτω και σε μεγάλη μερίδα των μέσων μαζικής ενημέρωσης που αποζητούσαν και αποζητούν τηλεθέαση και έκαναν τους «γραφικούς» Χρυσαυγίτες μέλη του εθνικού κοινοβουλίου για να έχουν λόγο. Μην ξεχνάμε ότι όλοι αυτοί οι Χρυσαυγίτες είναι παιδιά της Δεξιάς, η οποία οφείλει να τους περιμαζέψει και να μην σφυρίζει αδιάφορα.
  • …………………………….
Ο αρθρογράφος στην ProtovouliaPapandreou θα μπορούσε να μας παρουσιάσει πόσα χρήματα έχουν διατεθεί από το 1984 στα κόμματα; Τότε θα καταλάβουν όλοι γιατί εξανίσταμαι και λέω ΦΤΑΝΕΙ, μέχρι εδώ και μη παρέκει! Τόσο χρήμα πήγε στο ΠΑΣΟΚ και ποιος το διαχειριζόταν; Εγώ; Ή εσύ φίλε ΑΝΩΝΥΜΕ αρθρογράφε;;; Ας μην αρχίσω να λέω λεπτομέρειες τώρα…
 
Σχολιάστε

Posted by στο 22 Δεκεμβρίου, 2012 σε Κόμματα

 

Ετικέτες:

ΟΧΙ στη χρηματοδότηση των κομμάτων!!!

Φωτογραφία: ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ...

Όχι στη χρηματοδότηση των κομμάτων και των πολιτικών, δήλωσε ο Λοβέρδος.. Χαμογελώ γιατί τον τελευταίο καιρό κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ξεπεράσει σε επαναστατικότητα τους πάντες. Αλλά, ενώ έδειχνε έξυπνος άνθρωπος, διαπιστώνει κανείς ότι τώρα σέρνει το χορό του Ζαλόγγου. Τέλος πάντων, αυτό που έχει σημασία και συμφωνώ είναι ότι ΠΡΕΠΕΙ κάποτε να σταματήσει η χρηματοδότηση των κομμάτων, που τρώνε τον αγλέορα από τον κρατικό προϋπολογισμό, αν προσθέσουμε και όσα πληρώνονται οι βουλευτές των κομμάτων... 

Και για ποιο λόγο να χρηματοδοτούνται τα κόμματα;;; Η τελευταία ενασχόληση της Βουλής ήταν τον περασμένο Απρίλιο όταν ψηφίστηκε μια τροπολογία που τακτοποιούσε την εκροή των δόσεων της επιχορήγησης στα κόμματα. Κάποιοι από τους βουλευτές δεν πήγαν στη Βουλή, άλλοι καταψήφισαν την τροπολογία κι άλλοι απείχαν. Τέλος πάντων υπάρχει μεγάλη διάσταση απόψεων, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι στην υπόθεση εμπλέκονται και οι τράπεζες.

Κατά την συζήτηση στη Βουλή τότε, η Ντόρα Μπακογιάννη είχε πει ότι η τροπολογία θεσπίζει το ανεκχώρητο των δόσεων της κρατικής επιχορήγησης που αποδεσμεύεται. Μάλιστα, προέβλεψε ότι «οι διοικούντες τις τράπεζες στις οποίες οφείλουν τα κόμματα θα προσφύγουν στο ΣτΕ για να απαγορευτεί η εκταμίευση της δόσης διότι διαφορετικά θα είναι σα να διαπράττουν απιστία και παράβαση καθήκοντος λόγω του ύψους του ποσού». Μπάχαλο. Και τα κόμματα έχουμε διαβάσει στις εφημερίδες ότι χρωστάνε απίθανα ποσά και είναι ευνόητο ότι ποτέ δεν θα συναινέσουν στην κατάργηση της επιχορήγησης...

Όμως μετά τις εξελίξεις στην ελληνική κοινωνία, με την κρίση να σοβεί, πρέπει οι πολιτικοί μας να καταλάβουν ότι αν θέλουν να προσφέρουν στη χώρα και τον ελληνικό λαό, καλό θα είναι να πάρουν οριστικά μια απόφαση για να σταματήσει αυτή η αιματηρή σχέση των κομμάτων με τον κρατικό προϋπολογισμό. Όχι απλώς να μειωθεί αισθητά η επιχορήγηση, αλλά να καταργηθεί!!! 

Κάποτε ο νόμος προέβλεπε απλώς τη χρηματοδότηση των εκλογικών δαπανών των κομμάτων, αλλά προϊόντος του χρόνου, έγιναν πολλές αναθεωρήσεις και φτάσαμε στο σημείο να καλύπτονται από το κράτος και οι λειτουργικές δαπάνες των κομμάτων. Αυτή η κρατική δέσμευση για την πάγια χρηματοδότηση των κομμάτων δημιούργησε μια τεράστια χαίνουσα πληγή. Και κανείς ποτέ δεν ζήτησε εξηγήσεις από τα κόμματα πού σπατάλησαν τόσα χρήματα!!!! Όποιοι θέλουν να προσφέρουν στην πατρίδα είτε ως άτομα είτε ως ομάδα πολιτών (κόμματα) να βρουν άλλους τρόπους χρηματοδότησης.  

Το τροπάριο ότι οι πολιτικοί πρέπει απερίσπαστοι να εργάζονται για τον τόπο και να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς δεσμεύσεις, είναι ανόητο και ακατανόητο. Όποιοι το επικαλούνται είναι σα να παραδέχονται εκ προοιμίου ότι όλοι τους είναι ευάλωτοι και ευεπίφοροι σε άνομες προκλήσεις και ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να πεδικλωθούν από οικονομικά, επιχειρηματικά και άλλα συμφέροντα! Αυτό κι αν είναι τρελό. Να είναι τίμιοι!!! Γιατί να φοβόμαστε όλοι ότι δήθεν εξωθεσμικοί παράγοντες ή κάποια οικονομικά συμφέροντα μπορεί να εγκλωβίσουν τα κόμματα στις δικές τους επιδιώξεις; Με αυτή τη σκέψη θα πολιτευόμαστε;

  • ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!!!
  • ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΧΕΡΙΑ…
Όχι στη χρηματοδότηση των κομμάτων και των πολιτικών, δήλωσε ο Λοβέρδος… Χαμογελώ γιατί τον τελευταίο καιρό κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να ξεπεράσει σε επαναστατικότητα τους πάντες. Αλλά, ενώ έδειχνε έξυπνος άνθρωπος, διαπιστώνει κανείς ότι τώρα σέρνει το χορό του Ζαλόγγου. Τέλος πάντων, αυτό που έχει σημασία και συμφωνώ είναι ότι ΠΡΕΠΕΙ κάποτε να σταματήσει η χρηματοδότηση των κομμάτων, που τρώνε τον αγλέορα από τον κρατικό προϋπολογισμό, αν προσθέσουμε και όσα πληρώνονται οι βουλευτές των κομμάτων…
  • ………………………………
Και για ποιο λόγο να χρηματοδοτούνται τα κόμματα;;; Η τελευταία ενασχόληση της Βουλής ήταν τον περασμένο Απρίλιο όταν ψηφίστηκε μια τροπολογία που τακτοποιούσε την εκροή των δόσεων της επιχορήγησης στα κόμματα. Κάποιοι από τους βουλευτές δεν πήγαν στη Βουλή, άλλοι καταψήφισαν την τροπολογία κι άλλοι απείχαν. Τέλος πάντων υπάρχει μεγάλη διάσταση απόψεων, αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι στην υπόθεση εμπλέκονται και οι τράπεζες.
  • ………………………………
Κατά την συζήτηση στη Βουλή τότε, η Ντόρα Μπακογιάννη είχε πει ότι η τροπολογία θεσπίζει το ανεκχώρητο των δόσεων της κρατικής επιχορήγησης που αποδεσμεύεται. Μάλιστα, προέβλεψε ότι «οι διοικούντες τις τράπεζες στις οποίες οφείλουν τα κόμματα θα προσφύγουν στο ΣτΕ για να απαγορευτεί η εκταμίευση της δόσης διότι διαφορετικά θα είναι σα να διαπράττουν απιστία και παράβαση καθήκοντος λόγω του ύψους του ποσού». Μπάχαλο. Και τα κόμματα έχουμε διαβάσει στις εφημερίδες ότι χρωστάνε απίθανα ποσά και είναι ευνόητο ότι ποτέ δεν θα συναινέσουν στην κατάργηση της επιχορήγησης…
  • ………………………………
Όμως μετά τις εξελίξεις στην ελληνική κοινωνία, με την κρίση να σοβεί, πρέπει οι πολιτικοί μας να καταλάβουν ότι αν θέλουν να προσφέρουν στη χώρα και τον ελληνικό λαό, καλό θα είναι να πάρουν οριστικά μια απόφαση για να σταματήσει αυτή η αιματηρή σχέση των κομμάτων με τον κρατικό προϋπολογισμό. Όχι απλώς να μειωθεί αισθητά η επιχορήγηση, αλλά να καταργηθεί!!!
  • ………………………………
Κάποτε ο νόμος προέβλεπε απλώς τη χρηματοδότηση των εκλογικών δαπανών των κομμάτων,αλλά προϊόντος του χρόνου, έγιναν πολλές αναθεωρήσεις και φτάσαμε στο σημείο να καλύπτονται από το κράτος και οι λειτουργικές δαπάνες των κομμάτων. Αυτή η κρατική δέσμευση για την πάγια χρηματοδότηση των κομμάτων δημιούργησε μια τεράστια χαίνουσα πληγή. Και κανείς ποτέ δεν ζήτησε εξηγήσεις από τα κόμματα πού σπατάλησαν τόσα χρήματα!!!! Όποιοι θέλουν να προσφέρουν στην πατρίδα είτε ως άτομα είτε ως ομάδα πολιτών (κόμματα) να βρουν άλλους τρόπους χρηματοδότησης.
  • ………………………………
Το τροπάριο ότι οι πολιτικοί πρέπει απερίσπαστοι να εργάζονται για τον τόπο και να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς δεσμεύσεις, είναι ανόητο και ακατανόητο. Όποιοι το επικαλούνται είναι σα να παραδέχονται εκ προοιμίου ότι όλοι τους είναι ευάλωτοι και ευεπίφοροι σε άνομες προκλήσεις και ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να πεδικλωθούν από οικονομικά, επιχειρηματικά και άλλα συμφέροντα! Αυτό κι αν είναι τρελό. Να είναι τίμιοι!!! Γιατί να φοβόμαστε όλοι ότι δήθεν εξωθεσμικοί παράγοντες ή κάποια οικονομικά συμφέροντα μπορεί να εγκλωβίσουν τα κόμματα στις δικές τους επιδιώξεις; Με αυτή τη σκέψη θα πολιτευόμαστε;
 
Σχολιάστε

Posted by στο 21 Δεκεμβρίου, 2012 σε Κόμματα

 

Ετικέτες:

«Βλέπουν» βρώµικο Νοέµβρη…

  • Σε εξέλιξη υπόγειες διεργασίες Ν.Δ. – ΚΚΕ – ΣΥΡΙΖΑ ώστε να καταψηφιστούν οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ
  • Ρεπορτάζ: Βούλα Κεχαγιά, ΤΑ ΝΕΑ: Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Νέο «βρώμικο΄89» βλέπει το ΠΑΣΟΚ

  • «Ανίερες» συμμαχίες ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και τα κόμματα της Αριστεράς βλέπει η κυβέρνηση ενόψει του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών, με όχημα τη διάθεση για αντιμνημονιακή διαμαρτυρία των ψηφοφόρων, που έχει όμως ως στόχο την καταψήφιση των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ. Τις εκτιμήσεις αυτές ενισχύει η στάση του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ που εμφανίζονται ως «Πόντιοι Πιλάτοι» ενισχύοντας ουσιαστικά την αξιωματική αντιπολίτευση.
Κυβερνητικά στελέχη πιστεύουν ότι από την εποµένη του πρώτου γύρου συντελούνται υπόγειες διεργασίες ανάµεσα σε εκπροσώπους της αξιωµατικής και της ήσσονος αντιπολίτευσης, µε όχηµα τη διάθεση για αντιµνηµονιακή διαµαρτυρία των ψηφοφόρων, που έχει όµως ως στόχο την καταψήφιση των υποψηφίων του ΠΑΣΟΚ.Τις εκτιµήσεις αυτές ενισχύει η στάση των δύο κοινοβουλευτικών κοµµάτων της Αριστεράς (ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ) που εµφανίζονται σαν Πόντιοι Πιλάτοι ανάµεσα στους υποψηφίους ΠΑΣΟΚ και Ν.∆., ενισχύοντας αντικειµενικά µε αυτήν τη στάση τους υποψηφίους της αξιωµατικής αντιπολίτευσης. Για παράδειγµα, ο ΣΥΝ δεν παίρνει θέση ούτε υπέρ του κ. Γιάννη Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη, παρ’ ότι πολλά πρώην στελέχη της Κουµουνδούρου κατέβηκαν µαζί του στον δηµοτικό συνδυασµό. 

  • Μόνον ο Κουβέλης
Μόνον η ∆ηµοκρατική Αριστερά του κ.Φώτη Κουβέλη υπέδειξε χθες στους ψηφοφόρους της να ψηφίσουν µε βάση αυτοδιοικητικά κριτήρια εκείνους τους υποψηφίους που θεωρούν ότι είναι καλύτεροι µε βάση «τα προγράµµατα, το πνεύµα συνεργασίας, τα ηθικά στοιχεία, καθώς και τις δεσµεύσεις που θα αναλάβουν για την αξιοπιστία του θεσµού της Αυτοδιοίκησης». Μάλιστα, ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής του κόµµατος Γρηγόρης Ψαριανός δήλωσε χθες ευθέως ότι την Κυριακή θα ψηφίσει τον Γιάννη Σγουρό. Αντιθέτως, το ΚΚΕ ήδη από το βράδυ της περασµένης Κυριακής έστειλε… διακαναλικό µήνυµα καταψήφισης των υποψηφίων που αναµετρώνται στον δεύτερο γύρο, είτε µε επιλογή άκυρου είτε µε λευκό. Η γενική γραµµατέας του κόµµατος Αλέκα Παπαρήγα συµπεριέλαβε στη γραµµή καταψήφισης και τους υποψηφίους της Νέας ∆ηµοκρατίας, ωστόσο κυβερνητικά στελέχη επιµένουν ότι κάτω από τις… γραµµές συγκροτείται ένα νέο αντιµνηµονιακό µέτωπο δυνάµεων όπως το ΚΚΕ και η Ν.∆. που ξεκινούν από εντελώς διαφορετικές αφετηρίες. 

Χθες πάλι, ο Συνασπισµός ο οποίος σε ορισµένους δήµους συνεργάστηκε µε το ΠΑΣΟΚ, αποφάσισε να ζητήσει από τους ψηφοφόρους του να ψηφίσουν κατά συνείδηση, αποφεύγοντας µ’ αυτόν τον τρόπο να πάρει σαφή θέση. Η Πολιτική Γραµµατεία του ΣΥΝ κατέληξε σ’ αυτήν την απόφαση γνωρίζοντας πως– για παράδειγµα – στον ∆ήµο Αθηναίων, αν δεν δοθεί γραµµή για στήριξη του κ. Καµίνη, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα επανεκλογής του κ. Κακλαµάνη, µε τον οποίο ο ίδιος ο κ. Τσίπρας έχει συγκρουστεί µε σφοδρότητα στο παρελθόν. Παρ’ όλα αυτά δεν έδωσε ξεκάθαρη γραµµή για τη στήριξη ενός προοδευτικού υποψηφίου, αλλά προτίµησε το «κατά συνείδηση» για να µην κατηγορηθεί ότι εγκαταλείπει την αντιµνηµονιακή πολιτική.

Βεβαίως στη συνεδρίαση της Πολιτικής Γραµµατείας, το Αριστερό Ρεύµα του ΣΥΝ διατύπωσε πρόταση «α λα ΚΚΕ» για καταψήφιση όλων των υποψηφίων στον δεύτερο γύρο µε άκυρο και λευκό, ή ακόµη και αποχή. Ωστόσο, η σχετική πρόταση δεν επικράτησε στη σχετική ψηφοφορία. Υπέρ αυτής της πρότασης τάχθηκαν τα στελέχη του Ρεύµατος (Λαφαζάνης, Στρατούλης, Λεουτσάκος).

  • «Ρυθµιστές» σε Θεσσαλία – Βόρειο Αιγαίο

Την ίδια ώρα καθοριστικό ρόλο αναµένεται να παίξουν οι ψήφοι του ΚΚΕ στις Περιφέρειες Θεσσαλίας και Βορείου Αιγαίου, όπου το κοµµουνιστικό κόµµα εµφανίζεται µε ισχυρές δυνάµεις. Στη Θεσσαλία, λένε κυβερνητικά στελέχη, µπορεί να επαναληφθεί το φαινόµενο προηγούµενων αυτοδιοικητικών αναµετρήσεων, όπου µε τις ψήφους της Ν.∆. εξελέγησαν τοπικοί άρχοντες στελέχη του ΚΚΕ και αντιστρόφως, και κανείς δεν µπορεί να διασφαλίσει ότι παρά την «επίσηµη γραµµή» του Περισσού, ο υποψήφιος περιφερειάρχης του ΚΚΕ κ. Μπούτας δεν θα έρθει σε συνεννόηση µε τον κ. Αγοραστό. Οµοίως, υπάρχει φόβος στο κυβερνητικό στρατόπεδο ότι και στο Βόρειο Αιγαίο θα είναι καθοριστική η στάση των ψηφοφόρων του ΚΚΕ και ότι είναι προειληµµένη απόφαση ορισµένες «κόκκινες» ψήφοι να κατευθυνθούν προς τον υποψήφιο που στηρίζει η αξιωµατική αντιπολίτευση.

Ο εκπρόσωπος της Νέας ∆ηµοκρατίας Πάνος Παναγιωτόπουλος υπενθύµισε χθες µε νόηµα ότι ο κ. Σαµαράς ζήτησε από τον ελληνικό λαό να στείλει µήνυµα καταδίκης της πολιτικής της κυβέρνησης, της πολιτικής του Μνηµονίου, για να προσθέσει πως το µήνυµα που υποκρίνεται η κυβέρνηση ότι δεν έλαβε, θα το καταλάβει και την επόµενη Κυριακή. Στο ίδιο πλαίσιο, ο υποψήφιος δήµαρχος της Ν.∆. στη Θεσσαλονίκη κ. Γκιουλέκας υποστήριξε ότι στόχος είναι η δηµιουργία ενός αντιµνηµονιακού µετώπου – η ψήφος στον δεύτερο γύρο εκτός από πρόσωπο επιλέγει και πολιτική, αφού έτσι κι αλλιώς ο νέος δήµαρχος όταν εκλεγεί, θα πρέπει να αντιµετωπίσει µία δύσκολη οικονοµική κατάσταση λόγω του Μνηµονίου.

ΠΟΝΤΙΟΙ ΠΙΛΑΤΟΙ

Στάση Ποντίου Πιλάτου από τα κόµµατα της Αριστεράς στη µάχη µεταξύ των υποψηφίων ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. στον κρίσιµο δεύτερο γύρο

 

Υπ’ ατμόν από τον ΛΑ.Ο.Σ. ο Μάκης Βορίδης!

«Μήπως τους είμαι βάρος;» αναρωτιέται ο Μ.Βορίδης μετά τις δηλώσεις Καρατζαφέρη

Οι Γ.Καρατζαφέρης και Μάκης Βορίδης στην πρόσφατη παρουσίαση των υποψηφίων περιφερειαρχών του ΛΑΟΣ
Οι Γ.Καρατζαφέρης και Μάκης Βορίδης στην πρόσφατη παρουσίαση των υποψηφίων περιφερειαρχών του ΛΑΟΣ 

  • Οι δηλώσεις Καρατζαφέρη για το πολιτικό παρελθόν του Μάκη Βορίδη προκάλεσαν τη δυσαρέσκεια του δεύτερου, ο οποίος παράλληλα αναρωτήθηκε για το κατά πόσο έχει νόημα να παραμένει στον ΛΑΟΣ. Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Καρατζαφέρης σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Έθνος της Κυριακής, ρωτήθηκε γιατί ο Μάκης Βορίδης δεν είναι υποψήφιος στις εκλογές:

«Φοβήθηκα, απλώς, ότι ο Βορίδης έχει μια ιστορία που με πάρα πολλή τέχνη έχω καλύψει. Με τον Λεπέν, τα τσεκούρια και τα σχετικά. Όλα αυτά, λοιπόν, λέω, για φαντάσου, ξαφνικά 30 Οκτωβρίου, κάποιο ‘καλό παιδί’ από τη ΝΔ ή από την ομάδα του Τσίπρα, να μου πετάξει ένα βίντεο στον αέρα. Κι άντε μετά να τρέχω να εξηγώ.»

Ο κ. Βορίδης μιλώντας στο ραδιοσταθμό Flash ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά, αισθάνομαι άσχημα διότι με την τοποθέτηση την οποία κάνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εμένα προσωπικά, μου δημιουργεί και ένα αίσθημα ότι μήπως αισθάνεται ότι του είμαι βάρος, μήπως τον εμποδίζω στην εξέλιξη την πολιτική του.

» Θα μου πείτε, πότε το αισθάνθηκε, γιατί αυτά, να τονίσω, είναι γνωστά επί πολύ μακρό χρονικό διάστημα, έχουν κριθεί από τους πολίτες σε δύο εκλογές, οι οποίοι αποφάσισαν αυτό το οποίο αποφάσισαν και ως προς το πρόσωπό μου. Το επέλεξε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ο οποίος μου έδωσε ένα κοινοβουλευτικό αξίωμα που είναι η θέση του γενικού γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδος. Ενδεχομένως, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έχει δεύτερες σκέψεις ή καινούργιες σκέψεις, αυτό είναι κάτι που θα το συζητήσω μαζί του, γιατί δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αποτελώ βάρος για οποιονδήποτε.»

Στη συνέχεια των δηλώσεών του ο κ. Βορίδης εξήγησε: «Είναι σαφές ότι θα απαλλάξω το κόμμα από το βάρος, με την έννοια ότι θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι. Από εκει και πέρα το τι θα κάνω πολιτικά θα δω, αλλά είναι σαφές ότι δεν θέλω να είμαι σε ένα σχήμα στο οποίο κάποιος μου λέει ότι, ξέρεις, του δημιουργώ προβλήματα.» Όπως διευκρίνισε, δεν είχε σκεφθεί μέχρι χθες αυτό το ενδεχόμενο αλλά «τώρα μοιραία υπάρχει μια συζήτηση η οποία πρέπει να γίνει».

 
Σχολιάστε

Posted by στο 25 Οκτωβρίου, 2010 σε Κόμματα, Πολιτική

 

Ετικέτες: , ,

Η Ντόρα στηρίζει την ΚΟ της… ΝΔ

  • «Κόκκινο» στους βουλευτές που θέλουν να την ακολουθήσουν από τώρα στο νέο κόμμα βγάζει η κυρία Μπακογιάννη

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ | Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

  • Νέα πρόσωπα που δραστηριοποιούνται για πρώτη φορά στην κεντρική πολιτική σκηνή. Ιδρυτική διακήρυξη με πολύ συγκεκριμένες θέσεις και χωρίς αόριστες αναφορές. Φαντασμαγορικά σκηνικά με χρήση νέων τεχνολογιών. Και συγκεντρωμένοι οπαδοί, τόσοι πολλοί, όσους δεν κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν τα δύο μεγαλύτερα κόμματα στις προεκλογικές συγκεντρώσεις των αυτοδιοικητικών εκλογών.
Αυτά θα είναι θα βασικά συστατικά που θα συνθέσουν την ανακοίνωση του νέου κόμματος της Ντόρας Μπακογιάννη , η οποία έχει ήδη προγραμματιστεί για την Κυριακή 21 Νοεμβρίου στις ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Μπάντμιντον στου Γουδή. «Τα νέα κόμματα γεννιούνται από τη βάση» τονίζει αυτές τις ημέρες στους συνομιλητές της, πληροφορώντας τους ότι ο στόχος της είναι να συγκεντρωθούν αυτή την ημέρα πάνω από 5.000 οπαδοί του νέου κόμματος, ενώ θα μπορούσε να αποφύγει μια τόσο μεγάλη κινητοποίηση μόλις μία εβδομάδα μετά τον δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών.

Από τα γνωστά πολιτικά πρόσωπα θα βρίσκονται δίπλα της μόνον οι ανεξάρτητοι πλέον βουλευτές Κ. Κιλτίδης και Χρ. Μαρκογιαννάκης, ο ευρωβουλευτής Θ. Σκυλακάκης, ο πρώην υπουργός Α. Ανδριανόπουλος και ο πρώην υφυπουργός Υγείας και Αμυνας του ΠαΣοΚ Θ. Κοτσώνης, ο οποίος τα δύο τελευταία χρόνια συνομιλεί τακτικά με την κυρία Μπακογιάννη.

 
Σχολιάστε

Posted by στο 23 Οκτωβρίου, 2010 σε Κόμματα, Πολιτική

 

Ετικέτες:

Στην πόρτα της εξόδου από τον ΛΑΟΣ ο Μ. Βορίδης

  • Σε οριακό σημείο βρίσκονται πλέον οι σχέσεις του προέδρου του ΛΑΟΣ Γ. Καρατζαφέρη με τον βουλευτή του κόμματος Μ. Βορίδη, παρά τις εκατέρωθεν διαψεύσεις ότι «δεν υπάρχει θέμα». Η προ ημερών κίνηση του Γ. Καρατζαφέρη να αντικαταστήσει τον κ. Βορίδη από μέλος της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, προκειμένου να καταλάβει ο ίδιος τη θέση, θεωρήθηκε ενέργεια που είχε στόχο την αποδυνάμωση του βουλευτή, με τον οποίο «φλερτάρει» πολιτικά η Ντόρα Μπακογιάννη, ενώ υπάρχει και θετικό κλίμα για τον ίδιο στη ΝΔ.

Η απόφαση του Γ. Καρατζαφέρη προκάλεσε ποικίλα σχόλια για το πολιτικό μέλλον του Μ Βορίδη. Κυρίως έδωσε λαβή σε αρκετά σενάρια για το κατά πόσον είναι εφικτή η παραμονή του βουλευτή κάτω από την πολιτική στέγη του ΛΑΟΣ αφού είναι ένας εκ των πρωταγωνιστών για την «επόμενη ημέρα» στην Κεντροδεξιά, ενώ προ ημερών έθεσε στο 8% τον εκλογικό πήχη για το κόμμα στην περιφέρεια Αττικής. Μάλιστα, μετά την αντικατάστασή του και σε συνδυασμό με μια συνέντευξή του, με την οποία κρατά διακριτές αποστάσεις από τις πρωτοβουλίες του Γ. Καρατζαφέρη για τον διάλογο στην Κεντροδεξιά, εντάθηκαν οι φήμες που κάνουν λόγο για το ότι είτε σύντομα θα ανεξαρτητοποιηθεί είτε θα διαγραφεί.

Ο Μ. Βορίδης διαψεύδει, για προφανείς λόγους, ότι υπάρχει πρόβλημα με τον Γ. Καρατζαφέρη και αποδίδει τα όσα κυκλοφορούσε σε κύκλους που θέλουν να πλήξουν τον ΛΑΟΣ. Από την πλευρά του ο πρόεδρος του κόμματος είπε χθες (Ρ/Σ ΑΝΤ1) ότι ο Μ. Βορίδης, που έχει μεγάλη προοπτική στην πολιτική, του «θυμίζει έντονα… Καρατζαφέρη»!

«Βιάζεται. Τον έβγαλα από την Επιτροπή Θεσμώνγιατί πέρσι εγώ τον είχα βάλει και εφέτος τον τοποθέτησα στην Επιτροπή Οικονομικών, όπως μου ζήτησε. Το κόμμα μας δεν είναι ψιλοαρχηγικό, αλλά χοντροαρχηγικό. Οι βουλευτές με αποκαλούν πατέρα» τόνισε ο Γ. Καρατζαφέρης και συμπλήρωσε, για να αποτρέψει τη συνέχεια της σχετικής συζήτησης: «Δεν θέλω να “κοντύνω” τον Βορίδη. Πήρα μια πορτοκαλιά κοντή, την πότισα, της έβαλα λίπασμα, μεγαλώνει, και τώρα τρελός είμαι να θέλω να την κλαδέψω;».

 
Σχολιάστε

Posted by στο 23 Οκτωβρίου, 2010 σε Κόμματα, Πολιτική

 

Ετικέτες: , ,

Το κομματικό σύστημα σε κρίσιμη καμπή

  • Απογοητευμένους πολίτες από κόμματα, πολιτικούς και πολιτικές καταγράφει το Βαρόμετρο της Public Issue για λογαριασμό της «Κ»

  • Του Γιαννη Mαυρη, Η Καθημερινή, Kυριακή, 10 Oκτωβρίου 2010
  • Ενα χρόνο μετά την έλευση του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, και έξι μήνες μετά την υιοθέτηση του Μνημονίου, η εκλογική του βάση αλλά και η εικόνα του Γ. Παπανδρέου εμφανίζουν ευδιάκριτες ρωγμές. Στη μηνιαία εκτίμηση της Public Issue καταγράφεται το χαμηλότερο ποσοστό εκλογικής επιρροής του κυβερνώντος κόμματος στο μετεκλογικό δωδεκάμηνο (42,5%) και η συγκριτικά μικρότερη διαφορά του από τη Ν.Δ. (14,5 μονάδες).

Αν και η «ψαλίδα», σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα συρρικνώνεται σημαντικά, κατά 2,5 εκατοστιαίες μονάδες, εντούτοις παραμένει για το κυβερνών κόμμα σε ασφαλή επίπεδα και, εξίσου σημαντικό, σε επίπεδα υψηλότερα από εκείνα των τελευταίων βουλευτικών εκλογών (10,4%).

Παράλληλα, για πρώτη φορά, μετά δύο χρόνια, η πρωθυπουργική δημοτικότητα εμφανίζεται και πάλι ελαφρώς ελλειμματική (με θετικές κρίσεις μόνον 47%, έναντι 49% αρνητικών). Το μέγεθος της συντελεσθείσας μεταβολής στους 12 μήνες, μπορεί να γίνει κατανοητό από δύο επισημάνσεις: 1) στην πρώτη μετεκλογική μέτρηση του Βαρομέτρου, η δημοτικότητα του πρωθυπουργού είχε καταγραφεί στο 82%, ενώ οι αρνητικές κρίσεις για το πρόσωπό του προσέγγιζαν μόλις το 16%. 2) Η δημοτικότητα του προκατόχου του Κ. Καραμανλή, καταγράφηκε τον τελευταίο μήνα της θητείας του σε 46%.

Η μηνιαία άνοδος της Νέας Δημοκρατίας (28%, +1%) δεν μπορεί να θεωρηθεί εντυπωσιακή. Παραμένει ακόμη υποδεέστερη της εκλογικής της επιρροής (33,5% στις Β2009), και έχει καλύψει μόνον το 1/2 των απωλειών της, που προκλήθηκαν (μετεκλογικά) από την απώλεια της εξουσίας, την εκλογική συντριβή και την εσωκομματική ρήξη που την ακολούθησε. Κατά, συνέπεια, ενώ οι εκλογές «δεύτερης τάξης», όπως οι δημοτικές, αποτελούν κατά κανόνα «πολιτικό Γολγοθά» για την εκάστοτε κυβέρνηση, η εκλογική αναμέτρηση του προσεχούς Νοεμβρίου δεν αποκλείεται να αποτελέσει εξαίρεση.

Ενώ η εκλογική επιρροή του ΛΑΟΣ παραμένει καθηλωμένη (5,5%), από την κάμψη του ΠΑΣΟΚ συνεχίζει να ενισχύεται το ΚΚΕ (11%), το οποίο, επιπλέον, με ποσοστό 21% διεκδικεί εκ νέου από τη Ν.Δ. (22%) και την πρωτοκαθεδρία στον δείκτη «καλύτερου κόμματος της αντιπολίτευσης». O ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται να διατηρεί ένα σημαντικό τμήμα του κοινωνικού του ποσοστού (4,5%), ενώ η δύναμη των Οικολόγων παραμένει αμετάβλητη (2,5%). Τέλος, η απήχηση της Δημοκρατικής Ανανέωσης, που τον περασμένο Ιούλιο κατέγραψε ποσοστό 3,5%, δείχνει σήμερα να συμπιέζεται (1,5%). Ενα μήνα πριν από την εκλογική δοκιμασία του Νοεμβρίου διαμορφώνεται μια εικόνα επιφανειακής (έστω εκλογικής) σταθεροποίησης του κομματικού συστήματος, που συνοδεύεται όμως από εντονότατες τάσεις περαιτέρω αποδιάρθρωσής του. Είναι οφθαλμοφανές, ότι οι αντικομματικές διαθέσεις των πολιτών εντείνονται, η δημοτικότητα των πολιτικών κομμάτων και των πολιτικών αρχηγών πέφτει (εξαίρεση αποτελεί η κ. Παπαρήγα), η τάση αποπολιτικοποίησης συνεχίζεται αμείωτη, ενώ η τάση εξόδου από το εκλογικό σώμα δείχνει σταθερή, με το 1/3 των εκλογέων (33%) να επιμένουν (σε περίπτωση βουλευτικών εκλογών) στην πρόθεση αποχής.

Για αρκετούς λόγους, ο εκλογικός συσχετισμός που αποτυπώνεται σήμερα στο Βαρόμετρο, σε καμία περίπτωση δεν προεξοφλεί ευθύγραμμα ή σχηματικά το αποτέλεσμα των εκλογών του Νοεμβρίου. Αποτελεί ωστόσο μια ισχυρή ένδειξη για το «πολιτικό υπέδαφος», πάνω στο οποίο θα διεξαχθούν. Οι περιφερειακές εκλογές, αποτελούν για τα ελληνικά δεδομένα μια νέου τύπου εκλογική αναμέτρηση, για τις οποίες δεν διαθέτουμε προηγούμενη ιστορική εμπειρία εκλογικής συμπεριφοράς. Ωστόσο, το πλέον πιθανό είναι ότι θα λειτουργήσουν, όπως λειτούργησαν και οι νομαρχιακές, ως «οιονεί βουλευτικές».

ΣXETIKA ΘEMATA


Διογκώνεται η απογοήτευση των εκλογέων από το πολιτικό σύστημα

 
1 σχόλιο

Posted by στο 10 Οκτωβρίου, 2010 σε Δημοσκοπήσεις, Κόμματα

 

Eκτός κομμάτων, εντός πολιτικής [Γιώργος Kαμίνης – Γιάννης Mπουτάρης]

  • Tης Ολγας Σελλα, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Tρίτη, 7 Σεπτεμβρίου 2010
  • Mέχρι χθες, οι συζητήσεις, τα παζάρια, οι λεγόμενες καραμπόλες -ναι, έχει και στην πολιτική καραμπόλες, που μοιάζουν αρκετά με τις άλλες, της απρόσεκτης οδήγησης-, οι πιέσεις, τα πείσματα αφορούσαν πολύ συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών: μόνο τους εμπλεκομένους στις περιφερειακές εκλογές και τους πολιτικούς συντάκτες κάθε μέσου.

Aπό χθες, για δύο συγκεκριμένους λόγους, οι επικείμενες εκλογές για την Tοπική Aυτοδιοίκηση, ανεξαρτήτως του τελικού αποτελέσματος, έγιναν θέμα συζήτησης ευρύτερης μερίδας πολιτών. H είδηση ήταν οι υποψήφιοι δήμαρχοι της Aθήνας, Γιώργος Kαμίνης, και της Θεσσαλονίκης, Γιάννης Mπουτάρης. Kαι έγιναν είδηση ακριβώς σε όσους καμία έγνοια δεν είχαν μέχρι χθες για τις πολιτικές ίντριγκες και για την πολιτική γενικότερα. Είναι δε πολύ πιθανό, αρκετοί από αυτή τη μεγάλη μάζα του πληθυσμού, που ελάχιστα την απασχολεί η πολιτική, να μην πάνε τελικά ούτε να ψηφίσουν σ’ αυτές τις «κρίσιμες», όπως λένε οι πολιτικοί, εκλογές. Eνδεχομένως να μετρηθούν απλώς στο ποσοστό της αποχής. Oμως, για μια μόνο μέρα έστρεψαν την προσοχή τους σε πρόσωπα που δεν βγαίνουν στα παράθυρα, δεν ξεφωνίζουν, δεν λοιδορούν, δεν δρουν με μόνο γνώμονα το τι θα φέρει η επόμενη κάλπη. Σε πρόσωπα, δηλαδή, που θα δοκιμαστούν στις επόμενες εκλογές μη διαθέτοντας τα γνώριμα χαρακτηριστικά των πολιτικών που έχουμε συνηθίσει.

O Γιώργος Kαμίνης και ο Γιάννης Mπουτάρης έχουν ο καθένας από ένα σημαντικό βιογραφικό όχι στην πολιτική, αλλά στην κοινωνική, την επιστημονική και την επαγγελματική τους ζωή. Στην κοινωνία δηλαδή. Kαι επιλέγουν κάτι που επίσης δεν είναι αυτονόητο στις μέρες μας. Aφήνουν τη βολή τους, την αναγνωρίσιμη επαγγελματική τους διαδρομή και επιλέγουν να κοντραριστούν σε έναν στίβο, τον πολιτικό, που είναι κοινώς παραδεκτό ότι τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μεγάλο μέρος από την παλιά του αίγλη.

Aνεξαρτήτως του τελικού αποτελέσματος στις εκλογές του Nοεμβρίου, οι κ. Kαμίνης και Mπουτάρης διεκδικούν δύο αξιοσημείωτες -και για τούτο άκρως παιδευτικές- πρωτιές: είναι η πρώτη φορά, τουλάχιστον μεταπολιτευτικά, που στους δύο μεγαλύτερους δήμους της χώρας υποψήφιοι δήμαρχοι δεν είναι κομματικά στελέχη πρώτης γραμμής του κόμματος που τους υποστηρίζει. Aυτή είναι η μία έκπληξη. H άλλη είναι ότι οι δύο αυτοί άνθρωποι κάνουν το εντελώς αντίθετο από ό, τι οι περισσότεροι πολίτες αυτής της χώρας. Aντί να απομακρύνονται από τα κοινά προσπαθούν, με την παρουσία και τη συμμετοχή τους, να μας πείσουν πως το όραμα για την ποιότητα ζωής σε μια μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη δεν είναι απλώς μια μορφή πολιτικής, αλλά ότι -ίσως κάπως αλλιώς, ίσως με κάποιους άλλους τρόπους- η πολιτική είναι και στοιχείο πολιτισμού.

 
Σχολιάστε

Posted by στο 7 Σεπτεμβρίου, 2010 σε Κόμματα, Πολιτική

 

Εμειναν με το κόμμα στο χέρι

Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΩΝ «ΔΙΑΣΠΑΣΤΩΝ»

1993

  • Δύο νέα κόμματα βρίσκονται προ των πυλών. Η Δημοκρατική Αριστερά υπό τον Φ. Κουβέλη είναι γεγονός, ενώ ζήτημα χρόνου είναι η ανακοίνωση νέου σχηματισμού από την Ντόρα Μπακογιάννη. Τον ίδιο δρόμο ακολούθησαν πολλοί στη διάρκεια της Μεταπολίτευσης. Ελάχιστοι, όμως, είχαν την τύχη να μπουν στη Βουλή και να μακροημερεύσουν. Από τη Ν.Δ. ο Γ. Καρατζαφέρης κατάφερε να μπει δύο φορές στη Βουλή. Οσες και η ΔΗ.ΑΝΑ. του Κ. Στεφανόπουλου (αλλά με διαφορετικό εκλογικό νόμο), ενώ η ΠΟΛ.ΑΝ. του Αντ. Σαμαρά μόλις μία φορά είδε στελέχη της στο Κοινοβούλιο. […] ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Του ΠΑΣΧΑΛΗ ΚΟΡΩΝΑΙΟΥ, Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 4 Ιουλίου 2010
 
Σχολιάστε

Posted by στο 4 Ιουλίου, 2010 σε Κόμματα, Πολιτική