RSS

Daily Archives: Οκτώβριος 12, 2010

Ντόρα Μπακογιάννη: To Νοέμβριο η δημιουργία κόμματος

  • Θέμα εβδομάδων κρίνεται η ανακοίνωση του κόμματος της Ντόρας Μπακογιάννη, καθώς όπως δήλωσε η ανεξάρτητη βουλευτής στον «Βήμα 99,5» αυτό θα γίνει «μέχρι τον προϋπολογισμό». Η κ. Μπακογιάννη δήλωσε, επίσης, ότι επί κυβερνήσεως ΝΔ η ίδια δεν είχε στοιχεία που να προειδοποιούν για τη δημοσιονομική κρίση στη χώρα μας.
 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 12, 2010 in Μπακογιάννη Ντόρα

 

Κυριάκος Μητσοτάκης: «Δε συμφωνώ με την άποψη του πατέρα μου»

  • Αποστάσεις από τις θέσεις που διατυπώνει ο Κωνστανίνος Μητσοτάκης και η Ντόρα Μπακογιάννη κράτησε ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. Σε συνέντευξή του δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δε συμφωνώ με την άποψη του πατέρα μου και πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι είμαστε τρία διαφορετικά άτομα στην ίδια πολιτική οικογένεια και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε σε όλα».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο κ. Μητσοτάκης έκανε την παραπάνω δήλωση μιλώντας στον ρ/σ ΣΚΑΪ 100,3, κληθείς να σχολιάσει αναφορές του Κωνστανίνου Μητσοστάκη, ο οποίος σε τηλεοπτική του συνέντευξη χαρακτήρισε τον Αντώνη Σαμαρά «λαϊκιστή».  Πρόσθεσε, πάντως, ότι θεωρεί άκομψη την απάντηση της Ρηγίλλης για τον επίτιμο πρόεδρο της ΝΔ.

Επίσης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ξεκαθάρισε πως δε σκοπεύει να φύγει από τη ΝΔ. «Εκλέχθηκα με το κόμμα της ΝΔ, είμαι στέλεχός της και σκοπεύω να παραμείνω σε αυτή» απάντησε, όταν ρωτήθηκε τι θα πράξει σε περίπτωση που δεχθεί πρόταση από τη Ντόρα Μπακογιάννη να συμμετάσχει στο νέο κόμμα.  «Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι, ώστε η ΝΔ να γίνει μία παράταξη που να ενώνει και όχι να χωρίζει» είπε.

Ακόμα, ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε μεγάλη πολιτική απρέπεια τον τρόπο που ο υπουργός Οικονομικών χειρίστηκε το θέμα με τον κ. Γιούνκερ και πρόσθεσε ότι θα έπρεπε να είχε προβεί σε διορθωτική κίνηση.  Τέλος, χαρακτήρισε «εύστοχη» την κριτική της ΝΔ στο ΠΑΣΟΚ, λέγοντας ότι η κυβέρνηση δημιούργησε μία τεράστια κρίση δανεισμού, ενώ δήλωσε αντίθετος στις εξεταστικές για οικονομία και Μνημόνιο.

 

Θ. Πάγκαλος: Δεν θα απολυθούν δημόσιοι υπάλληλοι

  • «Δεν έχει σημασία ποιός μίλησε με τον Γιούνκερ», είπε για τις δηλώσεις του επικεφαλής του Eurogroup.
  • Πρόσθεσε όμως ότι δεν θα ανανεώνονται οι συμβάσεις
  • Δριμύτερος στην κριτική του για το δημόσιο τομέα επανήλθε ο Θεόδωρος Πάγκαλος, αναφέροντας, ωστόσο, πως η κυβέρνηση δεν σκοπεύει να απολύσει δημοσίους υπαλλήλους, αλλά ούτε και να διαιωνίσει το φαινόμενο των συμβάσεων που διαρκώς ανανεώνονται, έως ότου βρεθεί τρόπος για να μονιμοποιηθεί ο συμβασιούχος.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Βήμα 99,5», ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, χαρακτήρισε άνευ σημασίας ποιος ήταν ο πρωθυπουργός που μίλησε με τον Ζαν-Κλόντ Γιούνκερ για τη διαφθορά στη χώρα μας και «συμφώνησε» με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ότι ο Αντώνης Σαμαράς είναι «λαϊκιστής».

«Οι συμβάσεις είναι συμβάσεις. Οι συμβάσεις λήγουν. Οι μόνιμοι θα παραμείνουν μόνιμοι» υπογράμμισε ο Θ. Πάγκαλος αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί στο Δημόσιο. Πρόσθεσε, δε, ότι «η χώρα εισπράττει φόρους και δανείζεται «για να πληρώνει δημοσίους υπαλλήλους».

Όσον αφορά στις δηλώσεις του επικεφαλής του Eurogroup, επανέλαβε ότι «τη διαφθορά στη χώρα μας τη διαπιστώνουμε μέρα-νύχτα», και χαρακτήρισε  «αδιάφορο» το ποιος συνομίλησε με τον κ. Γιούνκερ, τονίζοντας ότι «η αποσάθρωση των δομών στη χώρα έχει οδηγήσει στα ελλείμματα και στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα». Επίσης ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στράφηκε κατά του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας,  χαρακτηρίζοντάς τον «λαϊκιστή του αισχίστου είδους».

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 12, 2010 in Δημόσιοι υπάλληλοι

 

Τούρκοι εθνικιστές «έδιωξαν» τον Εμίρ Κουστουρίτσα

  • Τα βρόντηξε και έφυγε ο Εμίρ Κουστουρίτσα από το Golden Orange Film Festival της Αττάλειας, στις νοτιοδυτικές ακτές της Τουρκίας. Ο Σερβοβόσνιος σκηνοθέτης ήταν μέλος της Κριτικής Επιτροπής, αλλά η παρουσία του αποδείχτηκε κόκκινο πανί για μερίδα Τούρκων εθνικιστών αλλά και για την Ομοσπονδία Πολιτισμικών Οργανισμών Τουρκίας και Βοσνίας-Ερζεγοβίνης.

«Φίλο του Αρκάν και του Μιλόσεβιτς» τον είπαν οι διαδηλωτές, «βάρβαρους και πρωτόγονους» τούς κατήγγειλε ο σκηνοθέτης

«Φίλο του Αρκάν και του Μιλόσεβιτς» τον είπαν οι διαδηλωτές, «βάρβαρους και πρωτόγονους» τούς κατήγγειλε ο σκηνοθέτης Κατηγορώντας τον ότι «υπήρξε φίλος του δολοφόνου Αρκάν και του Μιλόσεβιτς», ότι «δεν πήρε ποτέ μέρος στις τελετές μνήμης για τους μουσουλμάνους της Βοσνίας, που σφαγιάστηκαν από τους Σέρβους» και ότι είχε στο παρελθόν δηλώσει «ήμασταν Σέρβοι 500 χρόνια πριν, καιρός να ξαναγίνουμε Σέρβοι και χριστιανοί», όλοι οι παραπάνω διαδήλωσαν έξω και μέσα από την αίθουσα του φεστιβάλ. Το κοινό, βέβαια, τους γιούχαρε και ο δήμαρχος της Αττάλειας πήρε το μέρος τού σκηνοθέτη δηλώνοντας ότι η πόλη του είναι «με τον πολιτισμό, την ανεκτικότητα και την τέχνη».

Μάταια. Ο Κουστουρίτσα έδωσε συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο του το πρωί της Κυριακής και ανακοίνωσε ότι αποσύρεται από την Κριτική Επιτροπή του φεστιβάλ.

Χαρακτήρισε «εχθρό του» τον υπουργό Πολιτισμού της Τουρκίας, κατηγόρησε τους διαδηλωτές για «βαρβαρότητα και πρωτογονισμό» και αναφέρθηκε στη στάση του κατά τη διάρκεια του εμφύλιου πολέμου στη Γιουγκοσλαβία.

«Το όραμά μου για τη χώρα μου είναι εντελώς προσωπικό», είπε. «Πάλεψα για μια ενωμένη Γιουγκοσλαβία. Ημουν πάντα αντι-ιμπεριαλιστής, αυτό ήταν το κέντρο της ζωής και του έργου μου. Οποιος αφιερώνει τη ζωή του στο να ανοίξει παράθυρα για τον άνθρωπο δεν θα μπορούσε ποτέ νά υποστηρίζει εγκλήματα. Επαιξα πριν από λίγους μήνες με το συγκρότημά μου στην Προύσα και ο δήμαρχος, που ανήκει στο ίδιο κόμμα με τον υπουργό Πολιτισμού, μας υποδέχτηκε με τον καλύτερο τρόπο. Γυναίκες με μαντίλες χόρευαν… Ηταν για μένα μεγάλη ευτυχία». [Ελευθεροτυπία, Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010]

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 12, 2010 in Κουστουρίτσα Εμίρ, Τουρκία

 

Το μάθημα της Ιστορίας ανάβει και πάλι φωτιές

  • Το σχέδιο για το νέο λύκειο κινδυνεύει να ακυρωθεί πριν ακόμη πάρει συγκεκριμένη μορφή, λόγω των «κραυγών» που υιοθετούν τα ελληνικά κόμματα. Στο επίκεντρο των αντιδράσεων βρίσκεται, για μία ακόμη φορά, το μάθημα της Ιστορίας, το οποίο, σύμφωνα με τις πρώτες σκέψεις του υπουργείου, μετατρέπεται από υποχρεωτικό σε επιλογής στη Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προκαλεί ήδη βολές από τη Νέα Δημοκρατία, τον ΛΑΟΣ και από στελέχη που κινούνται ευρύτερα στον χώρο του «πατριωτικού ΠΑΣΟΚ».
  • Εντονες αντιδράσεις για την Ιστορία
  • Βολές κομμάτων για το μάθημα, που σύμφωνα με το σχέδιο του νέου λυκείου καθίσταται προαιρετικό
  • Του Αποστολου Λακασα, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Tρίτη, 12 Oκτωβρίου 2010

Μια ακόμη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση κινδυνεύει να ακυρωθεί πριν ακόμη ξεκινήσει, λόγω των «κραυγών» που υιοθετούν τα ελληνικά κόμματα. Στο επίκεντρο των αντιδράσεων βρίσκεται, για μια ακόμη φορά, το μάθημα της Ιστορίας, η τύχη του οποίου στη νέα δομή λυκείου (παρουσιάστηκε στην «Κ» στο φύλλο το Σάββατο 2/10) έχει προκαλέσει έως και εθνικιστικές κορόνες από εκπροσώπους της ελληνικής πολιτικής σκηνής.

  • «Κόκκινο πανί»

Συγκεκριμένα, αφορμή των αντιδράσεων δεν είναι το βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού, που στοίχισε ποικιλοτρόπως στην πρώην υπουργό Παιδείας Μαριέττα Γιαννάκου, αλλά το σχέδιο της νυν υπουργού Αννας Διαμαντοπούλου για το νέο λύκειο, σύμφωνα με το οποίο καθίσταται προαιρετικό το μάθημα της Ιστορίας, ενώ ο προσανατολισμός του γίνεται μάλλον ευρωπαϊκός. Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης, με τη συνδρομή της ειδικής γραμματέως του υπ. Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, που αποτελεί «κόκκινο πανί» για πολιτικές δυνάμεις, αλλά και ΜΜΕ, προκαλεί ήδη τις πρώτες βολές τόσο από τα κόμματα της αντιπολίτευσης, κυρίως τη Ν.Δ. και τον ΛΑΟΣ, όσο και από στελέχη του «πατριωτικού ΠΑΣΟΚ». Το ερώτημα είναι πόσο οι αντιδράσεις θα επηρεάσουν το περιεχόμενο του διαλόγου και τις τελικές αποφάσεις.

«Ο Αντώνης Σαμαράς δεν υπενθύμισε τυχαία την επιταγή του Συντάγματος για τον «εθνικό» χαρακτήρα της παιδείας και του αρμόδιο υπουργείου», σημείωναν στην «Κ» συνεργάτες του προέδρου της Ν.Δ., διαβεβαιώνοντας ότι το ζήτημα του προσανατολισμού της παιδείας, εν γένει, θα είναι κεντρικό στην ατζέντα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Διόλου τυχαία, η αρμόδια τομεάρχης Ελίζα Βόζενμπεργκ υπογράμμισε προ ημερών ως «θλιβερό φαινόμενο την κατάργηση της νεώτερης Eλληνικής Ιστορίας από το λύκειο, τη μετατροπή του μαθήματος από υποχρεωτικό σε επιλογής, καθώς και τον δήθεν «ευρωπαϊκό προσανατολισμό» που επιδιώκεται». «Δεν είναι δυνατόν η κυβέρνηση να επιδιώκει την ενσωμάτωση των μεταναστών, προφανώς διά της συμμετοχής τους στην ημετέρα παιδεία, και την ίδια ώρα να αφαιρεί κάθε εθνικό στοιχείο από την παιδεία αυτή», προσέθεταν οι ίδιες πηγές. Η Ρηγίλλης αρνείται τις αιχμές περί «λαϊκισμού» ή «εθνικισμού», απαντώντας ότι ο εθνοκεντρισμός δεν ήταν σύνθημα μόνον της κεντροδεξιάς. Θύμιζαν μάλιστα το «Η Ελλάδα ανήκει στους Ελληνες» του Α. Παπανδρέου, υπενθυμίζοντας ότι το ρεύμα είναι κυρίαρχο σε όλη την Ευρώπη είτε με τις πρωτοβουλίες Σαρκοζί είτε με την έννοια της «βρετανικότητας» που επανέρχεται στη Βρετανία. Εξάλλου, ερώτηση προς την κ. Διαμαντοπούλου κατέθεσαν στη Βουλή και τέσσερις βουλευτές του ΛΑΟΣ (Πολατίδης, Βελόπουλος, Ανατολάκης, Μαρκάκης), επισημαίνοντας ότι επιδιώκεται «καθολική αποκοπή από τις ρίζες μας ως λαού και έθνους».

Από την πλευρά του, το υπουργείο Παιδείας έχει διευκρινίσει ότι το σχέδιο για τη νέα δομή του λυκείου είναι ακόμη προς επεξεργασία και ότι θα δοθεί προς διαβούλευση στα τέλη Οκτωβρίου. «Οι έως τώρα αντιδράσεις δεν ασχολούνται με την ουσία, η οποία αφορά το τι μαθαίνουν τα παιδιά στο μάθημα της Ιστορίας και τον τρόπο διδασκαλίας του. Ολοι ασχολούνται με το περιτύλιγμα», ανέφερε χθες στην «Κ» υψηλόβαθμο στέλεχος του υπ. Παιδείας. Σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος, το σχέδιο για το νέο λύκειο βασίζεται στα συμπεράσματα του διαλόγου που έκανε το 2009 το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας, στην εμπειρία από τις αλλαγές που έχουν γίνει στο λύκειο τα τελευταία 15 χρόνια και σε διεθνώς αναγνωρισμένα μοντέλα λυκείου, όπως το πρόγραμμα International Baccalaureate (I.B.).

«Από όλα προκύπτει ότι το ζητούμενο για το νέο λύκειο είναι λιγότερα υποχρεωτικά μαθήματα, περισσότερα μαθήματα επιλογής και μεγαλύτερη εμβάθυνση», προσθέτει. «Αυτή τη στιγμή τα αρμόδια στελέχη επεξεργάζονται την πρόταση, που θα δοθεί σε διαβούλευση. Ομως, δεν μπορούμε να προχωρήσουμε στον διάλογο με κραυγές και στρεβλώσεις. Η νέα δομή του λυκείου, με βάση τα έως τώρα συμπεράσματα, απαιτεί μικρότερο κορμό υποχρεωτικών μαθημάτων. Και δεν μπορούμε να παίζουμε την… κολοκυθιά για το πιο μάθημα θα είναι μεταξύ των υποχρεωτικών και πιο όχι. Οφείλουμε να χαράσσουμε πολιτική με βάση τις εκπαιδευτικές προτεραιότητες», συμπληρώνει στην «Κ» το ίδιο στέλεχος.

Πρόταση

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το υπουργείο εξετάζει να προτείνει να μη διδάσκεται στη Β΄ και τη Γ΄ Λυκείου μόνο η Ευρωπαϊκή Ιστορία (όπως πρότεινε το σχέδιο εργασίας) αλλά να διευρυνθεί το αντικείμενο του μαθήματος. «Από τις παρατηρήσεις που έχουν καταθέσει έως τώρα εκπαιδευτικοί δεν υπάρχουν σχόλια για τη θέση της Ιστορίας. Ζητούμενο είναι να γίνει μια συζήτηση για το νέο λύκειο που να έχει ουσία», καταλήγει το ίδιο στέλεχος. Από την πλευρά του, ο υπεύθυνος του τομέα Παιδείας της Δημοκρατικής Αριστεράς Ιω. Αντωνίου δήλωσε χθες ότι «οι γνωστοί εθναμύντορες ανέβηκαν πάλι στις επάλξεις, αυτή τη φορά για τα σχεδιαζόμενα αναλυτικά προγράμματα του λυκείου. Ομως, δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο να επιτρέψουμε στην εθνικιστική τύφλωση να υπονομεύσει τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις».

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 12, 2010 in Παιδεία

 

«Αγκάθι» η υποψηφιότητα Φασούλα

  • Οι παρασκηνιακές συγκρούσεις στο ΠΑΣΟΚ, με αφορμή την πλήρωση του ψηφοδελτίου της Περιφέρειας Αττικής, έχουν το επίκεντρό τους στον Πειραιά: η άρνηση του Π. Φασούλα να δεχθεί το χρίσμα του υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη Νοτίου Αττικής και η δυσκολία που υπάρχει στο να παραχωρηθεί στον απερχόμενο δήμαρχο εκείνο της Αντιπεριφέρειας Πειραιά.

Ο ίδιος ο υποψήφιος για τον Δήμο Πειραιώς Μίχας αρνείται ότι έχει θέσει βέτο στην κάθοδο του Φασούλα, αλλά –όπως φαίνεται– η υποψηφιότητα του σημερινού δημάρχου σε οποιοδήποτε πόστο αντιμετωπίζει σοβαρό ενδοκομματικό πρόβλημα. Χθες ο γραμματέας του ΠΑΣΟΚ Μιχ. Καρχιμάκης επανήλθε με μια πρόταση προς τον Φασούλα. Του πρότεινε να κατέλθει ως θεματικός αντιπεριφερειάρχης στον Πειραιά, ήτοι αιρετός και όχι διορισμένος, άρα με την ανάδειξη σίγουρη. Ο Φασούλας αρνήθηκε εκ νέου, λέγοντας ότι δεν επιθυμεί να διεκδικήσει σταυρό, παρότι θεωρεί την εκλογή του βέβαιη. Τούτη η άρνηση του Φασούλα τον οδηγεί πιθανότατα εκτός του συνδυασμού, αν και μέχρι αυτή τη στιγμή γίνονται προσπάθειες να μη φανεί ρήγμα στο στρατόπεδο του υποψήφιου περιφερειάρχη κ. Ι. Σγουρού. Στην Κεντρική Μακεδονία, οι πρώτες γκρίνιες για την υποψηφιότητα του Γ. Πασχαλίδη ως υποψήφιου αντιπεριφερειάρχη έχουν μειωθεί, ιδίως μετά τη γνωστοποίηση δημοσκοπήσεων οι οποίες φέρουν τον Μ. Μπόλαρη να βρίσκεται βραχεία κεφαλή πίσω από τον Π. Ψωμιάδη στον β΄ γύρο.

 
Σχολιάστε

Posted by στο Οκτώβριος 12, 2010 in Πειραιάς

 

Ζαν Κλοντ Γιούνκερ: Ο «συνένοχος» της γαλάζιας απογραφής

  • Ο κ. Γιούνκερ βοήθησε την κυβέρνηση της ΝΔ και απάλλαξε τη χώρα μας από τις στατιστικές αμαρτίες σιωπώντας

  • Συνένοχος της δημοσιονομικής απογραφής της Νέας Δημοκρατίας που οδήγησε το 2005 την Ελλάδα για πρώτη φορά σε καθεστώς επιτήρησης υπήρξε ο 56χρονος ηγέτης του Λουξεμβούργου κ. Ζαν ΚλοντΓιούνκερ, ο οποίος από τις 10 Σεπτεμβρίου 2004 είναι μόνιμος πρόεδρος της ομάδας των υπουργών Οικονομικών των χωρών της ευρωζώνης, του Εurogroup.


Ως επικεφαλής της ομάδας οικονομικής διακυβέρνησης της ευρωζώνης ο «mr Εuro» – ο «κύριος Ευρώ»-, όπως αρέσκεται να τον αποκαλούν, γνώριζε όχι μόνο την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας αλλά όλων των χωρών της ευρωζώνης που έχουν κατηγορηθεί ή τουλάχιστον ελεγχθεί στο παρελθόν για την αλήθεια των στατιστικών στοιχείων τους από την Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Εurostat) της οποίας προΐσταται. Ο κεντροδεξιός κ. Γιούνκερ όχι μόνο έκλεισε την υπόθεση της «γαλάζιας απογραφής» τον Μάιο του 2007 με απόφαση του Εurogroup, δίνοντας έτσι ένα ισχυρό «ατού» στην κυβέρνηση του κ. Κ. Καραμανλή να πορευθεί στις εκλογές του φθινοπώρου, αλλά απάλλαξε τη χώρα μας από τις στατιστικές αμαρτίες σιωπώντας.

Στη συνέχεια προτίμησε τη σιωπή, παρ΄ ότι η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας μας πα ρουσίαζε σοβαρή επιδείνωση από τις αρχές του 2008. Η περίοδος όμως αυτή συνέπεσε με τις παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις μεταξύ των χωρών-μελών που έπρεπε να επιλέξουν τον διάδοχο του Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο ή να ανανεώσουν τη θητεία του πορτογάλου δεξιού πολιτικού.

Αλλωστε ο κ. Μπαρόζο είναι ο ευρωπαίος πολιτικός που επινόησε την πολιτική των απογραφών το 2002 και κάποιοι ισχυρίζονται ότι ανταμείφθηκε γι΄ αυτό με την προεδρία της Κομισιόν. Υπό αυτές τις συνθήκες η επόμενη… ενόχληση προς την Ελλάδα ήρθε (στο παρασκήνιο) την άνοιξη του 2009 και επισήμως στις 2 Ιουλίου του ίδιου έτους, όταν ζήτησε πρόσθετα στοιχεία από τον τότε υπουργό Οικονομίας κ. Ι. Παπαθανασίου.

Οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες, η χώρα οδηγήθηκε στις εκλογές του Οκτωβρίου και ο κ. Γιούνκερ ξαναμίλησε λέγοντας «Τhe game is over» – «Το παιχνίδι τελείωσε» για την Ελλάδα αμέσως μετά την πρώτη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Οικονομικών της νεοεκλεγείσας κυβέρνησης του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπακωνσταντίνου. Αυτή τη φορά ο κ. Γιούνκερ ξαναχτύπησε από την Ουάσιγκτον λέγοντας πως «σε όλους ήταν γνωστό ότι η Ελλάδα θα βρεθεί σε κρίση» τουλάχιστον από το 2008. Αλλά κανείς, ούτε αυτός, δεν μιλούσε…